tigah tigah.

Regnet oser ner nu over Capetown och min tvatt ar for 6e gangen den har veckan dyblot.
Har nyss suttit pa en bar och sett Chelsea springa hem premier league titeln 2010.

I torsdags sa kom det en ny volontar till huset vid namn Danny.
Och vi valkommnade han med att aka ut till claremont och Tiger Tiger.
Antligen!
Detaljer far komma senare, men det var en valdigt bra kvall och jag tror alla i sallskapet bestaende av mig, ronaldo och danny hade en bra kvall.

Nu ar det mindre an tva veckor kvar och om vadret haller i sig sa blir det inte mycket av jobb.
Ser ut som att jag tar ledigt sista veckan och mota upp lizelle i hennes stad och sen bo i kapstaden pa hotell.
Timmarna bara gar snabbare och snabbare desto narmare jag kommer slutet av min vistelse har.
Skumt..

Maste rora pa mig, men mina tankar gar at nagra vanner. som har det lite jobbigt just nu.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0