nytt arbete..

Hi mates and family.
Idag var forsta dagen pa mitt nya jobb som jag ska arbeta pa dom sista tre veckorna.
Var riktigt klockrent, akte tillsammans med Ronaldo ut i en forort som heter Kensington och tranade kids pa tva olika skolor.
En del var forbannat jobbiga och ville inte lyda sa da fick man skicka dom till deras larare.

Nu hann jag inte titta riktigt pa vad jag skrev senast har men vi gick iallafall ut Johans sista kvall har och kom hem runt 4 snaret, och han skulle upp klockan 7 for att hinna till planet..
Ni kan da rakna ut att det fanns en risk for lite misstag.
Sa haha Johan, nar du laser det har sa har du kvar 5 tshirts, ett par skor, harspray, ditt skarp och lite annat smatt och gott.
Far styra upp det senare. Men du far sjalvklart betala overvikten pa planet:D.

Nu den har veckan sa ar det utgang pa tisdag och torsdag. Vi ska antligen ga till den mytomspunna nattklubben Tiger Tiger.
Ronaldo kommer vara i extas!

Som jag skrivit tidigare sa gar vi mot host/vinter men solen fortsatter att skina over oss, ruskigt tacksamt!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Chri

Vet inte om du fick mitt sms imorse? Hur som helst, kul att den som är först ut med gratulationerna är gazza F borta i Syd Afrika, true mate, tack!

Hittade äntligen hit efter att ha tappat bort bloggen gång på gång, bättre sent än aldrig haha. Njut av dom sista veckorna, här hemma vet du exakt vad som väntar. Peace, Chro

2010-05-04 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0