hejda sydafrika, hejda till allt...

Ar nu hemma efter att ha vart hos lizelle och hennes familj.
En upplevelse som ar svar att beskriva med ord..
Har sedan bott pa ett av dom battre hotellen nagonsin i tva dagar och imorse var det hejda...
Kommer se henne snart igen.

Jag saknar er alla, mina vanner och familj.
Men just nu skulle jag garna stanna kvar en manad till, kanske mer.
Min karlek for det har landet och kontinenten ar storre an vad jag nagonsin trodde jag skulle kanna.

Tack till alla manniskor som gjort den har resan mojlig. Min familj som supportat med pengar nar det behovdes.
Aven nar det ibland kandes hopplost stallde ni upp med kindness och varme.
Tack till mina vanner som hort av sig och gjort att jag kant att jag har en vardag och ett liv att komma tillbaks till.
Tack till alla volontarer som gatt och kommit, ni ar underbara. Ni vet vilka ni ar, och sjalvklart en stor kram till Gee.
Tror inte Kennedys familj laser den har bloggen men vill namna dom ocksa, underbara manniskor.
Finns sa manga mer, tack mario, tack ashley, tack alla i hanover park.

Det har kommer spara ur sa jag far skriva mer senare. Ska spela fotboll med grabbarna nu, sen ikvall ar det hejdabraii for mig och fabienne.
Lamnar huset 7 imorgon bitti for fard mot flygplatsen dar planet lyfter 0945.

See ya all in sthlm.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gabbegubben, det blir underbart att få se dig på söndag!!! Välkommen hem!!!! Kram mamma

2010-05-21 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0