stellenbosch

Nu ar helgen snart over och vilken helg det varit!
I fredags sa var vi alla i huset pa en riktigt sjysst konsert med olika artister fran capetown.
Vi blev bjudna av dom som ager allting for det var som sagt en av tjejernas sista kvall har i Sydafrika.
Efter nagra timmar dar drog vi till long street for ytterligare drinkar och nattklubbar.
Yada yada, det blev en riktigt lyckad kvall och det var trakigt nar hon akte hem igar Lordag for nu ar det bara jag och tva till som bor i huset.
Tva tjejer fran Schweiz som forvisso ar hur trevliga som helst men desto mer desto roligare..
Det kommer anlanda tva till fran Schweiz och en fran Brasilien nu i borjan av nasta manad sa ser fram emot det!


Sen igar lordag sa akta jag och min "body"-guard som vi kallar han och en annan fran jobbet in till stan for lite lunch.
Kvallen spenderades med en tjej fran jobbet med lite drinkar och hyffsat tidig hemgang da vi dagen efter skulle upp klockan 7 for att aka pa winetour.

Med jakligt tunga ogon och kropp vaknade jag upp imorse och att aka runt och smaka vin pa 4 olika vingardar tidigt pa morgonen var inte direkt lockande.
Vi motte upp var guide och en irlandsk tjej som akta med oss ut till stellenbosch omradet som ar ett kant vinomrade har i CapeTown.
Det provades minst 5 olika viner pa varje vingard, och vi spottade inte ut nagot sa ni kan sjalva forsta att vi hade en riktigt harlig eftermiddag haha.
Mindre kul nu nar man nastan kanner sig lite bakfull sahar runt 17:00....
Hur som helst sa var det en haftig upplevelse och sallskapet var kanon sa jag angrar inte ens att jag gick upp alltfor tidigt idag!

Och jonathan, du ska fa se bildbevis pa hajburen for det ser ut som att vi aker nasta Onsdag for att aka ner och mota hajarna!
Nu ar helgen slut och back to work.
En annan bade jobbig och skon grejj att vi bor ungefar 1 min fran Mcdonalds och det ingar ingen mat i huset under helgerna sa jag maste nog akta mig sa jag inte slutar upp som ett fetto nar jag kommer hem.

Kul att ni lydde och kommenterade lite haha, ha det gott tills nasta gang. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0