bye bye for a while

Hej alla!
Tack chrisan haha, du far nog hanka pa hit nasta gang jag aker. Basta stallet pa jorden. Love.
Mandag ar det idag och jag ar valdigt stressad.
Min minibuss kommer och hamtar mig om cirka 20 min och tar mig till suhar eller zohar??
Kommer ta cirka 5 timmar och ar dar tills fredag..
Aker sedan hem pa lordag morgon och anlander Bromma klockan 13:40 nagot.
Vill for tillfallet inte aka hem...

Igar sa hade vi en heldag i huset dar vi firade ronaldos sista dag i huset, capirinhan flodade..
Riktigt ledsen att han aker ivag, och att jag aker ivag.

Kan inte riktigt forklara kanslan jag har, det ar bada gladje och sorg i en skum kombination.

Well well, cry me a river haha. Vi hors allihopa. Skot om er sa ses vi snart. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0