Struktur.

Tack Sara for laten, har letat lange efter den haha.
Idag var forsta gangen jag riktigt blev forbannad har nere.
Som jag skrivit tidigare sa ar dom otroligt daliga pa att halla tiden har nere och det verkar vara underfarstatt att 10 minuter ibland kan betyda 1 timma...
Men idag sa var jag forsenad cirka 20 min till var traning och da brann dom pa att jag inte var i tid, da sa jag faktiskt till.
Plus att jag haller pa och sluta snusa, har en dosa kvar nu, far se hur jag kommer klara det.
Har iaf gatt fran att anvanda en dosa per dag till en dosa pa 3-4 dagar! Duktigt tycker jag sjalv.

Vi gick idag runt till alla mataffarer och bad om donation i cash eller mat och dom var ovantat tillmotesgaende och positiva sa jag tror det kommer losa sig anda, oerhort skont!
Vi hade ocksa ett mote med borgmastaren som ocksa troligtvis kommer bidra med cash till Mandag!


Fick idag ta minibusstaxin hem da Kennedy inte svarade, thats the way we do it here.


Nu ikvall ska vi till nagon karaoke bar, men blir nog inte sa sent med tanke pa att man maste upp halv 8a imorgon.
Maste hem och ta en dusch och slagga lite sa man orkar med en utekvall, ska nog kanske korka upp en av vinarna vi kopte fran en av the winefarms.

So long allihopa.!

Juste, min mobil ar fortfarande lite konstig gallande sms fran Sverige, far fran vissa... Ska forsoka losa det..


Kommentarer
Postat av: sara

ja, visst känns det bra att äntligen ha knutit ihop säcken? ;)

2010-03-17 @ 21:19:27
Postat av: Anna-Karin

tjena gabbe :) Häftigt att du är på andra sidan jordklotet, det är nästan så långt bort från Källvesta du kan komma.

Kan knappast föreställa mig allt du upplever. Det ska bli spännande att höra live så småningom. Jag vet ju vad Emilia, syskonbarn, tyckte när hon var i Tanzania.

Stor kram och va rädd om dig

Anna-Karin

2010-03-17 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0