Long street

Nu ar det helg och det marktes valdigt snabbt igar nar skolan stangde redan vid 12 pga att dom muslimska skolbarnen skulle attend to the mosque.
Sydafrika ar verkligen ett land av mangfald, 11 olika sprak talas har och sa manga olika etniciteter.

Hur som helst sa motte jag upp en av tjejerna har i huset efter jag slutade och akta in till stan for lunch och nagra kalla amstels!
Vi akte sen till huset dar det hade samlats ett 20 tal manniskor for den brasilianska festen.
Det delades ut caipirinhas, som ar en riktigt fin drink, olika brasilianska matratter.
Tog en massa bilder saklart som jag hoppas kunna fa upp nagon gang, antar att det inte ar lika kul att lasa en blogg utan bilder.
Sen akte vi in till long street inne i centrum som ar en lang lang gata med massa barer och restauranger, hur haftigt som helst.
Val dar mottes vi upp av ett annat gang som vi joinade in pa en stor nattklubb.
Nattlivet har ar verkligen andlost haftigt, sant stort utbud, billig dricka och alla ar ute efter att ha kul.
Kom val hem runt 4-tiden och somnade i soffan, vilket inte var sa bra for idag har jag ganska sa ont.....
Sa efter lite berocca och en 3-dish meny pa KFC sa ska jag ut och kolla pa en friidrottstavling dar nagra av grabbarna jag tranar ska medverka i.
Hade hellre vart pa stranden men kanner att jag maste hanga pa.

Har hort att det fortfarande snoar hemma? Bekraftelse?
Hur ar det med folket pa jobbet?
Aja jag maste sticka ivag ut nu och svettas med ett hundratal andra manniskor pa nan stadium..

Ha de bra alla och hoppas ni mar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0