konsert och borttappad\stulen mobil samt solglasogon.

Satt nu och skrev ett inlagg i en halvtimme, sa stangdes hela internetcafet ner... suck.
Skriver om det fast i kortare version,.

Igar var det alltsa konsert pa kirstenboschgarden, dom hade stallt upp en scen mitt i parken med utsikt over hela tablemountainkedjan.
Vi var 7 pers som akte med en taxi fullpackad med massor av mackor, sallad, frukter, notter och sjalvklart iskalla ol och viner.
Det samlades cirka 6000 manniskor igar nar ett av sydafrikas mest hajpade band Goldfish spelade.
Kostade cirka 100 kronor och man blev inte besviken, stamningen var pa topp och tror nog nastan att alla 6000 stod och dansade in mot natten.
Sen nar vi gar hem sa ska jag ringa efter en taxi och da marker jag att mobilen inte ligger i fickan, inte heller mina solglajjor som jag haft pa mig var kvar.
Kanon... Sa idag har jag vart tvungen att aka o kopa en ny mobil och ett nytt simkort, kostade bara 500 rand men det ar anda onodiga pengar.
Har ingen aning om hur dom forsvann men jag antar att man maste rakna med att tappa bort nagot nar man ar har.
Mitt nya nummer ar nu iaf +27746564708.
Sa inte nog med att man tappade bort mobilen, jag hade ingen alarmklocka och jag ar den i huset som gar upp tidigast for att aka till jobbet.
Sa jag holl mig i princip vaken hela natten for att inte forsova mig...
Konsekvenserna av den natten ar att jag var som ett spoke idag, sa ner Mario sa att vi inte har nagot att gora idag sa blev han min personliga gud.
Vi akte ivag till en pool och bara chillade hela dagen med en pizzaslice i ena handen och en cooldrink i den andra.

Det borjar nu bli nastan for varmt har, snitt per dag ar nu nastan 35 grader och oftast helt vindstilla pa dagarna, dvs det ar helt olidligt.
Igar pa konserten sa satt vi i 5 timmar under stekande sol.

Sa med det sagt sa ska jag nu aka till stranden ! Take care







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0