Consert in kirstenbosch.

Hej alla!
Efter att ha umgatts med en fran jobbet igar kvall sa vaknade jag idag upp till en 35gradig varmebolja som tokdackade mig.
Vadret skiftar sa mycket har, pa dagarna ar det nastan obekvamt varmt och sen mot kvallarna sa blaser det riktigt ordentligt.
Jag kommer inte riktigt ha tid att skriva varje dag, plus att eftersom varje vardag ser i princip likadann ut for mig sa blir det inte sa intressant heller.
Nu efter jag skrivit det har ska jag och nagra fran schweiz aka pa den konsert jag skrev om haromdagen, ar hur varmt som helst men det ska bli haftigt, man ska inte klaga!

Det trakiga ar att helgerna gar sa snabbt medan vardagarna aldrig tar slut, skulle egentligen vilja ta en vecka och bara se saker for som det ar nu sa har man inte sa mycket tid.
Tror inte skolorna ar sa sugna pa att slappa ivag mig efter en vecka heller sa det ar mest onsketankande..

En annan grejj som ar ratt intressant ar att biljettpriserna till fotbollsvm har sjunkit enormt, horde igar att man kan fa en biljett har for ungefar 150 SEK, vilket ar lojligt billigt.
Sa ni som ar sugna kan ju kopa och komma ner!
Maste ivag nu! So long everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0