cape town festival. 19/3

Ja.. Vad ska man saga.
Det som skulle bli en lugn kvall blev det motsatta :D.
Somnade in nagra timmar igar, vaknade upp och sag ett sms fran en av dom som bor har att det var musikfestival i en av dom storre parkerna inne i stan, och den borjade 1700.
Kul tankte jag, en skon och lugn kvall med bra reggae ar aldrig fel.

Sa efter att ha smallt i mig en QP meny pa Mcdonalds som ligger cirka 1 min fran ar vi bor ( livsfarligt)
sa begav jag mig in mot stan med riktigt hoga forhoppningar om en bra kvall.
Sjalvklart sa var dom jag skulle mota forsenade dryga en timme sa fick vanta under en gassande sol.

Till slut sa kom dom och vi gick in pa konsertomradet dar manga redan samlats for att ata sin picknick och sin dricka.
Vi sjalva borjade med en ol, en ol ar inte sa farligt tankte jag.
Det blev nagra till och slutade med att vi var hemma runt 2 tiden :).

Traffade en tjej och en kille igar som maste ha det skonaste jobbet, dom var fran ryssland och jobbade pa ett kryssningsfartyg som akte runt over hela varlden och vid varje plats dom la till vid sa hade dom 4 dagars vistelse, sa dom hade vart i princip overallt.
Nagot att fundera pa kanske.

Hur som helst sa mar jag idag lite som jag fortjanar antar jag, sa ikvall blir det verkligen en hemmakvall, framforallt med tanke pa min budget...

Kanns sa trakigt att man missar hela slutet av fotbollsasongen nu med CL och PL, ar inte lika latt att folja allt harifran som hemma.
Chrisan, har sett att liverpool hittat formen? :D.
Nu blir det en resorb och vila. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0