, braii, kott och en hel del capirinha.

Sitter ner annu en gang pa internetcafet har i obs.
Dagens jobb var riktigt bra, killarna skotte sig bra sa vi hann med att coacha tre olika skolor.
Dar tva av dom var katolska och muslimska skolor.

Nu pa Lordag sa kommer vi ha avslutningsdag/kvall for Ronaldo eftersom han byter projekt och darmed maste lamna huset, shame.
Aven om jag inte kommer vara hemma mycket sista veckan sa kommer det bli tomt.
Idag sa kom han hem och meddelade att han kopt 7 kg kott som han ska grilla pa brasilianskt satt.
A looot of meat som han beskrev det, stortskon!
Riktigt nice ar ocksa att han ska visa hur en riktig capirinha blandas.


I sondags sa var det mors dag har i sydafrika och dum som man ar fick jag for mig att det var samma i Sverige sa forlat mamma att jag var lite tidig i ar..
Battre det an ingenting alls right?

Det sjuka ar att jag idag verkligen insag for forsta gangen att jag faktiskt ar sa himla langt hemifran men snart ar hemma igen. Jobbig kansla.
Ska nu i veckan forsoka kopa lite smapresenter till dom som betytt mycket har. Tex kopa ett par fotbollsdojjor till Mario eftersom att han inte har nagra.
Blir ocksa till att ge bort min AIK-trojja till ashley..
Svaraste ar att man vill saga hejda till sa manga och tiden ar sa knapp att det kanns som det blir svart att hinna med allt..

Har ocksa glomt bort att jag inte vart pa Robben Island annu??? WTF. Sa formodligen blir det att aka dit nu pa Fredag.
Lovade aven att hanga pa Henry, ronaldo och The bin pa den klassiska turistbussen, dubbeldackaren..
Hinner inte med safari vilket ar synd men jag har en aning att jag kommer tillbaks och kan gora det da.



Regnet oser ner, ska forsoka ta mig hem nu och fa lite somn. shuu!


Plus en till grejj, Malin eller Johan, eller bada tva! Om ni laser har, kan ni dra ivag ett mail till mig? Vore kul om ni kunde gora ett gastinlagg och lagga in lite bilder?? Hoppas ni mar bra! poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0