9 arbetsdagar kvar!

hey guys and girls.
Nu ar det endast 9 arbetsdagar kvar har eftersom jag ar ledig pa fredagarna med mitt nya jobb! Sweet... ;)

Idag sa holl var organisation en turnering med alla skol-lag i omradet.
Sjalvklart fick man ta rollen som domare, inte direkt min favorit.
Funkade dock bra och fick lite credd fran idrottslararna som var tranare for dagen.
Det trakiga ar att varje gang det regnar vilket det gor nastan varje dag nu sa stalls alla traningar in och da ar vi lediga.
Klagar absolut inte men dom ar sjukt mjakiga har. Brukar alltid saga till dom att i Sverige sa ar det har det perfekta vadret att lira fotboll i. Men men..

Chri, no worries. :). Nu kan du agna flera timmar at att lasa i bloggen.... Enjoy haha. Grattis annu en gang!
Ska verkligen ta vara pa mina sista veckor nu!!

Igar sa hade jag Ronaldo och Henry en riktig mission failed nar vi skulle till Tiger Tiger.
Det ar en nattklubb med dresscode och som har aldersgrans pa 21 ar.
Henry ar 19, men vi skulle iallafall prova att komma in. Vi blev stoppade direkt..
Vi ville sjalvklart inte ge upp sa vi tog en taxi till andra sidan stan till en annan riktigt sjysst klubb som vanligtvis brukar vara crowded.
Men nej, nar vi kom dit sa var det halvfullt och nagon halvsliskig grabb stod och sjong den kanske samsta karaokeversionen av nagon Queenslat..
Vi tog iallafall saken i vara egna hander och bestallde in diverse olika drinkar och yada yada, kvallen blev riktigt bra.. ;)

Slutade dock sadar nar vi kom hem och vackte en del i huset for jag vet inte vilken gang i rad dom senaste veckorna. Skarpning ar kanske pa sin plats..

Nu ar det till att ga hem och ta det lugnt ikvall och forhoppningsvis coacha imorgon om inte regnet faller over Kapstaden inatt.. :)

Poss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0