Sharp sharp

Sitter nu på internetcafét här i observatory med en öl i handen medan några andra gick ut ikväll. Måste tänka på ekonomin, kan inte gå ut hela tiden!
Har idag haft min första träning med U18 laget, gick över förväntan.
Dom verkade dock mycket mer nyfikna på Sverige och hur tjejerna såg ut i Sverige än fotbollen!
Har nu under en vecka drygt undrat varför ingen av mina kollegor äter lunch, fick idag reda på att dom självklart inte har råd att äta lunch.
Man ser så mycket tragiska saker häromkring varje dag, utan alla vänner utanför jobbet i huset och runtomkring så skulle jag nog aldrig klara av det, man måste koppla bort det.
Bjöd mina kollegor på pizza och en stor cola och blev hyllad men får inte bli en vana men det var kul att se lite glädje.

Imorgon åker vi ut för att spela en viktig match mot ett av dom andra lagen i området, slår nog till med en klassisk 4-4-2 uppställning!:)

Planerna i helgen blir att jag, mario och en annan tränare som heter Ashley ska vandra uppför table mountain...
Blir en utmaning med tanke på att vädret ser ut att hålla i sig, kanske slutar med att vi tar linbanan upp i slutändan:).
Blir nog också utgång inne i city med tanke på att två nya kommer till huset nu på Torsdag.

Har skickat några sms till er i Sverige från min nya mobil, vet inte om det går fram för jag får inget svar.
Hoppas det är för att det är fel på nätet och inte att ni inte vill svara;)
Lägger ner tanken på att lägga upp bilder direkt hit, ska försöka lägga över på bilddagboken men det går så sjukt långsamt!!
Har varken tid eller pengar att sitta och ladda upp.
I värsta fall får jag tanka upp allt när jag kommer hem, tråkigt jag vet.

Nu verkar internettiden gå ut så vi hörs snart igen!
shuu

Kommentarer
Postat av: Peter kuriren

Härligt att höra att det går bra för dig Gabbe!

Bara j.....t avundsjuk på ditt initsiativ på detta plan, vad gjorde man när man var lika ung som du egentligen?



Bara festa.allstå parta och förstod inte bättre!



Hur kul som helst att se din framgång, Erik hamrén har en given efterträdare i dig Gabbe!



En jättekram vänskaplig i högsta grad, ha det så gott det bara går Gabbe!



Mvh/ Peter

2010-03-10 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0