Love it

Hej alla, har inte riktigt tid att skriva sa mycket men ville bara saga att arbetsdagen gatt fantastiskt bra och alla ar valdigt trevliga som vanligt.
Men det ar ocksa valdigt sorgligt att se vissa delar av den har staden, idag var jag tydligen i en av dom farligaste fororterna som finns runt har...
Hur som helst sa akte jag med folk som hade respekt runtomkring men det maste erkanna att man inte kanner sig sa trygg ibland.
Darfor kopte jag ett par feta pilotbrillor och jobbar pa ett skagg haha. Man maste ju smalta in lite??
Det finns sjalvklart mycket vita sydafrikaner men jag ser fortfarande valdigt "turistig" ut.


Ska  hur som helst ivag och kopa en pava med vin nu och dela med nagra i huset.
Om du kommit hem jonathan sa kan du val hora av dig till numret darnere!
Hoppas alla ni mar bra, familj och slakt, jobb-polarna vanner osv.
Jag ar ledsen att jag inte lagger ner mer tid pa bloggandet just nu, jag ska lagga upp bilder nar jag kan sa kanske det blir lite mer roligt.
Hoppas ocksa att familjen har det bra i Malaga, hade garna vart dar nagon dag!
Har iaf botat hemsaknaden med nya upplevelser, och antar att det ar sa man maste gora.
Pa sondag ska vi pa en konsert med ett av dmo mest populara banden i sydafrika som jag just nu inte kommer ihag vad dom hette.
Men den spelas i kirstenbosch garden, som ar en av dom storsta parkerna i varlden, way cool!

Ha det grymt alla.!  Gazza

P.S. dom som bor har runtomkring som ar fodda har kallar mig gabi, mkt storande hah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0