Grillfest, sjukt mycket kul och overkliga beslutsandringar..

Hej, sorry att jag inte skrev igar.
Far nag vanja sig vid att jag inte skriver varje dag, det hander sa mycket hela tiden.
Sa om jag inte skriver pa 2 dagar sa har jag inte dott..
Sa igar pa min lediga dag sa drog nagra ihop och akta pa en stor grillfest ute i en forort.
Det var den sjukaste festen jag nagansin vart med om.
Det var sa mycket folk att man knappt kunde rora sig.
Forst stod man i ko till kott-disken, dar fick man saga vad man ville ha, typ 25 rand av lamm, 25 rand av korv och saser osv osv. Sen ko till grillen dar man skulle grilla..
Sa det tog ungefar 5 timmar att satta sig ner och ata, och dom serverade ol bredvid sa det var inte sa konstigt att det var sa bra stamning, alla blev ratt packade, sjalvklart inte jag...

Dom ar sa otroligt trevliga har, har redan fatt 10 random nummer av manniskor man bara gatt forbi och pratat med.
Det kan vara for att traffas senare, fixa biljetter till VM, eller bara for att vara trevlig.
Ett helt annat tank och tempo har, och tydligen sa ar Sondagarna den dagen dom festar mest pa.
Dom brukar skamta om att folk har bara jobbar 3 dagar i veckan och festar resten!

Idag skulle bli min forsta arbetsdag men tydligen sa har den organisation som skulle ordna allt satt och vis lagts ner sa jag fick byta organisation.
Thats africa antar jag, och nu ska jag tydligen trana fotboll ute i nagan halvskum forort harute.
Jag ar javligt nervos infor allt, jag menar, hur stor respekt kommer dom ha for mig?
Man far verkligen ga igenom mycket har, det ar inte en dans pa rosor.
Far kampa mig igenom nu sa kommer det ga bra, men allt kanns ibland valdigt valdigt ensamt och langt hemifran.

Skriver imorgon hur jobbet ar! love gaz.

Kommentarer
Postat av: Lillis

du är aldrig ensam..vi finns ju här hemma och väntar på dig! skickar lite bra vindar :)

2010-03-01 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0