feeling better.

Tog mig idag i kragen och akte till skolan med Kennedy for att ordna upp det sista infor turneringen.
Vi akte ut for att ordna upp 6 stycken malburar, gick runt till alla skolorna i omradet men ingen hade.
Da kom det fram en random sydafrikan pa gatan och sa att han brukar fixa turneringar under helgerna och att han kunde styra upp vart problem, sharp sharp=good god.
Sen flot  allt pa, alla som ska delta faxade over listor med namn, pengarna rullade in fran affarerna sa att vi kan ordna mat.
Sa runt 13:00 sa var vi klara med allt och nu sitter jag har, vilket ar riktigt skont.
Jag mar battre idag men kanner mig lite svag, sa fragan ar om man ska ligga hemma ikvall och vara lite fornuftig eller om man ska vara det motsatta och ga ut och ha kul ;)..
Svaret far ni imorgon..
Blir nog lugnt hur som helst.

Ska hem och vila lite nu:) see ya.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker att du ska vila tills du blir helt återställd...dricka mk vatten!!!! Vi saknar våran Gabbe...Kram från mamma

2010-03-19 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0