Några timmar kvar.

Nu börjar det närma sig.
Min trogna vän och lägenhetsuthyrare Vic the man fixade så det iallafall ser respektabelt ut för tillfället.
Har även "anställt" honom att styra till den lite mer under morgondagen, thanks mate!
Ja nu sitter man här och börjar bli riktigt riktigt nervös.
Sydafrika? Är jag galen, varför ska jag utsätta mig för att åka 25 timmars flyg till en helt annan kontinent där olikheterna  förmodligen är fler än likheterna jämfört med här hemma..
Så känner jag, men å andra sidan så vore det väl ännu värre att inte ta chansen att åka på mitt livs största äventyr och uppleva så otroligt mycket på alla sätt och vis.
It will be ace som man tydligen säger därborta och jag hoppas jag kommer ha den roligaste tiden i mitt liv där!
Jag kommer sakna så otroligt mycket hemma, allt från min bästa vänner, Kurir och alla medarbetare där, familj och ja listan kan göras lång.
Men ärligt, inte för att låta äcklig men just nu så är jag så glad att få lämna Sverige ett tag.
Vädret och framförallt SL som lät mig vänta i 3 timmar igår för att ta mig från Södra station till Vällingby gör att man blir så trött..
Det roliga när det blir panik som det varit under Sthlm under dom här dagarna är att människor blir som djur, alla ska fram till varje pris.
Det var en snubbe igår som trängde sig framför en mamma med en barnvagn så hon nästan ramlade, såg till att råka trampa på hans fötter när jag gick av i Vby.
Önskar att man har lite mer kurage att säga rakt ut som det är men det kommer väl..
Så styr upp dig själv och om du har så bråttom så lägg ner lite pengar på taxi, 08- 300 000 är ett bra nummer.
Avtal 20 kort kan fixas av sebbe som försörjer vårt bolag under helgnätterna;) haha
Eller stanna hemma bara!
Stor kärlek till många där ute, kommer sakna er mycket.
Bilder kommer nog komma upp under Torsdagen, kanske lägger in något medan jag är i Abu Dhabi, kommer att sitta strandad där några timmar.
Take care alla och håll ut, snart är våren här:)
Cape town here i ****** come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0