Hostel!!

Ja, nu sitter jag nagra timmar senare och mar sa mycket battre, har traffat alla jag ska vara med och alla ar verkligen riktigt skona manniskor, freespirit och en massa humor.
Men tydligen sa ar volontarhuset fullt sa jag ska bo pa hostel hela helgen, KATCHING!
Riktigt fint, det ligger precis utanfor kapstaden och bara ungdomar bor har, tog precis nagra ol med nagra germans som ska plugga har.

Ska bo i ett dorm-room vilket innebar att jag sover med andra i vaningssang, watch out sager jag bara.
Gazza the sleepwalker ar livsfarlig. Jag far hoppas att jag inte gor bort mig.
Imorgon ska vi ut och se hela innercity, manga som jag traffade idag ska tyvarr aka hem om nagra dagar och da kommer det nya manniskor in.
Kan inte riktigt beskriva kanslan jag har nu i sa manga ord utan nojer med mig att saga, fan vad bra jag mar!

Over and out, Puss gabbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0