City center!

Stallade klockan pa halv 8a imorse for att vara i tid till 9 da vi skulle aka in till stan med buss och tag och visa oss hur man tar sig runt med lokal-transporter.
Sjalvklart sa kom vi ivag lite senare, det ar lite sa det funkar har.
Sa vi akte in till stan och det ar den haftigaste staden jag nagansin sett, ni som laser maste tro att jag overdriver eftersom jag alskar allt men det ar nog den mest annorlunda och coola jag sett i hela mitt liv.
Man kommer in och var du an gar sa kan du se the table mountain antingen bakom, at sidan eller framfor dig.
Vi at lunch pa stadens basta hamburger-hak, och jag blev inte besviken.
Kennys grill i hagersten kan ju seriost stanga ner, han maste hoja sig om jag ska tillbaks haha.

Jag kunde tydligen inte lagga in bilder fran cafet sa jag ska forsoka ta med laptopen till kontoret harborta, dom har wireless.
Ikvall ska jag och alla tjejer ut och dom ska visa lite hur the nightlife lookes like.
Tydligen sa kostar en shot 1 rand, vilket ar lite mindre an en krona sa vi ska nog ha kul>D
Gjorde ocksa misstaget att undra om han som ager det hostel jag bor i om han var fran storbrittanien, sjalvklart var han inte det, han har ju bott i kapstaden sen han foddes och tyckte inte alls han hade brittisk dialekt.
You learn by your misstakes, ska nasta gang bara fraga vart nagon ar ifran.
Dom verkar vara ganska stolta har..
Maste ivag nu till huset och fixa lite dar.

Hoppas allt ar bra dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0