Cape town, ge mig nu.

Ja, nu är det snart dags. 
Lyfter från bromma onsdag morgon via bryssel, abu dhabi, johannesburg och landar sen i cape town tidig torsdag morgon.  För dom som nu kommer läsa bloggen så kommer den vara hyffsat korrekt, inga dirty details alltså, som lär bli jobbiga att förklara på jobbet senare kanske haha.    Kommer inte heller lägga ner någon större vikt att lägga ner tid på att redigera, det som skrivs får helt enkelt stå, så ni som hoppas på att jag råkar skriva något som kanske inte borde nämnas(prestberg på cs-hörnan;P) får helt enkelt vänta och se och hoppas jag kanske slinter vid tangenterna..

Jag kommer åka med volontärresor( nej jag får inte betalt för att skriva det) och kommer jobba i kapstaden idéelt hos ett fotbollslag där jag kommer arbeta 2 pass per dag.  Sen kommer det bli mycket egen tid att uppleva allt som staden ger, kanske slinker det ner en kall också....  

Stick around så får ni läsa och förhoppningsvis se lite bilder från Afrika, just nu så får ni nöja er med google-bilder.   
 Plus till alla ni polare som känt mig länge, jag är ingen dator-haj direkt så den här bloggen kommer säkert se riktigt sliten ut för att jag inte kan alla inställningar men, haha nöj er bara...

Hasta la vista, Gazza.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Gabbegubben! Ville bara pröva o skriva något...Många kramar från mamma

2010-02-26 @ 13:17:26
Postat av: torbjörn

hej gabbe, har just läst dina inlägg och jag tänker mycket på dig. Kyss Capes gatsten från mig. Tyckte mycket om den staden.....

hälsning Tobbe

2010-02-26 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0