Cape point!

Overdrev nog nagot nar jag raknade pa priserna igar, det var fortfarande billigt.
En long island or 20 rand och shots for 10, ska inte direkt klaga haha.
Idag har varit en awesome day, borjade med att aka runt kapstaden, akte sen till cape point.
Har tagit massa bilder, jag ska lagga upp dom men som det ar nu sa hinner jag inte riktigt med allt.
Googla upp cape point, for det var bland det haftigaste nagonsin.
Ikvall ska vi ut och ata pa long street, som ar huvudgatan inne i stan.
Jag tankte bara ga in och skriva lite kort, hinner inte riktigt mer just nu.
Ar ledig hela sondagen imorgon sa ska forsoka ladda upp bilder.

Hoppas alla mar bra dar hemma! kram gabbe.

P.S. OM jag skulle glomma din fodelsedag Anna,  sa skriver jag grattis nu i forskott!!!
Stor kram och hoppas du mar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0