yooh

En manad kvar nu i Capetown...
Tiden gar nastan for snabbt har nere.
Malin som kom samma dag som mig aker hem nasta vecka, vilket ar valdigt trakigt.
Folk man har vart har med sa lange borjar aka hem, it sucks.
Sa pa Mandag blir det en goodbyefest for henne nagonstans i narheten dar hon bor vilket blir riktigt roligt.

Den har veckan har inte varit sa jatte produktiv da man legat hemma med en riktigt elak forkylning.
Kanns nastan som hela Kapstaden ar forkylda da vadret borjar sla om mot host/vinter.
Kvallarna ar kalla och blasiga och man angrar att man inte tog med sig lite varmare klader hit.

Kommer nog troligtvis komma hem till Sverige lika blek som innan jag akte..

En till grejj, jag och mina nyfunna vanner Johan och Ronaldo har startat en ny blogg som kommer skrivas pa engelska och vara lite mer "fri".
Om nagon vill lasa den sa far dom nog dra ivag ett mail eller skriva pa msn, tanker inte publicera den har, den kan vara stotande for vissa kanske ; ).

For att vara arlig sa har jag haft lite problem med mitt jobb sen jag kom tillbaks efter pasken, sa det ser i nulaget ut som att jag kanske ska byta till en annu mer fotbollsinriktad organisation.
Hoppas det kan losa sig, vill inte vara har min sista manad och inte trivas till 100a procent.

Fredag idag iallafall, ser ut att bli en lugn kvall for mig, hela huset blev igar bjudna pa restaurang och kanner idag att kroppen nog behover vila.

Sag ocksa att bilderna saklart inte funkade.. haha. ffs..

Hej sa lange allihopa och ta de lugnt. poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0