Cape cape cape cape

Var ett tag sen nu igen haha, sorry.
Har nu iallafall ordnat så att jag kan jobba med ett annat fotbollsprojekt på förmiddagarna och hålla kvar mitt gamla jobb på eftermiddagarna!
Ett perfekt upplägg och min chef på Score har verkligen ställt upp vilket är jäkligt uppskattat.

Imorgon så är det Johans sista kväll här i Kapstaden innan han flyger hem mot Stockholm så det ser ut som att vi ska styra ihop en braii med alla i huset samt bjuda in några andra vänner. Kommer förmodligen bli fett. ;)

Nu är det cirka tre veckor kvar och man börjar få en blandad känsla av att det både ska bli skönt att komma hem men också att man kommer sakna allt här så otroligt mycket.
Alla människor man lärt känna och framförallt den sydafrikanska vardagen som blivit just det, min vardag.
Ska ägna mina sista¨veckor nu att njuta av kapstaden och se så mycket jag kan.
Ar sa manga man vill se och umgas med, en viss speciell person mest..

Plus att jag och Johan har blivit ambassadörer för min nya organisation att samla pengar och equipment från Sverige där dom har ett nära sammarbete med fotbollslaget Brage.
Jävligt kul!

Har för övrigt klättrat uppför table mountain igen nu i Tisdags med en annan svensk polare som heter Albin.
Riktigt skön snubbe för övrigt.
Det gick på bara 1 timme vilket är en förbättring på 2 timmar sen senast, impressive hey?
Kan ha berott pa att vi faktiskt hade med oss vatten den har gangen...

Dags och slagga in nu.

Så ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0